HellaKakan

Alla inlägg den 2 mars 2015

Av Heléne - 2 mars 2015 21:26

Hej hej vänner, 
Måndagen har gått med en rasnde fart, 

Marsmånad har börjat, Och de är grått och trist ute, 
Våren är inte här än enl de som vet, även om de känns som att den är här med tanke på vädret som är, 

Helgen gick fort och de var nog tackvare att de man jobbade, 

på jobbet är många sjuka vi är nog bara 3 ordinarie som e friska, 

då e ja väldigt glad över att ja är frisk änså länge, 

(PEPPAR PEPPAR TA I TRÄ)

PÅ jobbet har vi bakat 7 olika kaksorter nu känner ja att jag gjort min del när de gäller bakandet 

        

tycker att vi har varit rätt duktiga =)


pålördag kväll så åkte jag och två kompisar till stan för att träna, 

och sola lite, Devar kul att få surra av sig dem dom, 

Dom kan sin sak när de gäller träning och ja vet att dom peppar mej,

Sen kan de vara ganska kul att prata med grabbarna om allt, 

Då de vet hur de varit Men de är skönt att prata med ngn annan om allt, 

Sen som sagt så peppar de en när de gäller att träna, och de är ju alltid skönt att röra på kroppen och avsluta de hela med att sola lite, 


Vem älskar solen och brännan bättre än jag???

  


Idag har jag haft en ledigdag Lr Ja ledig och ledig,

Ja började morgonen med att åka tillstan för att hämtaut mina tapeter och lite färg 

sen drog ja iväg till min bror för att göra om i hans sons sovrum, 

Då ja både målade och tapetserade om där, 

gick nästan åt hela dagen till de, 

Gjorde om hagen till hästarna idag då lillagummans hage inte var spec bra, 

Så idag när ja ändå var ledig och väntade på att färgen skule torka då passade ja på trotts at de var dåligt väder ute, 

ngn måste ju göra de där med,  

 

Idag fick ja beskedet om att ja blivit antagen till skolan, 

Så de är kul!

Nu har ja ju ngt att se framemot i vår och något år framöver, 

ikväll har ja åter igen varit och tränat och nu sitter ja och målar igen, 

har beställt canvas tavor (Omålade) 

så ja kan måla ännu mera,

 

   





Ovido - Quiz & Flashcards