HellaKakan

Alla inlägg under juni 2015

Av Heléne - 19 juni 2015 21:56

Så var Midsommarafton här! (iår igen)
Denna midsommar tillbringade ja hemma hos min syster (Nykter)
Peppen över att åka på fest är inte spec stor så de var rätt skönt att bara vara hemma hos syster och ta de lungt, 
 

äta grillat och bara ta de lungt, 

Spela Kubb med hennes svärmor och Barn, De var kul!

 

Morgonen började med morgonmys med Mina små troll  de var dagt för att åka på Midsommarfirande i Dammen,  DIt tog ja med mej hästen för att ha "Ponny-Ridning" på min lilleman, 

Självklart ska hästen ha blommor i håret, :) 

 

Sen var de dags för mina små troll att åka iväg till deras pappa, och ja for iväg på en lång härlig ridtur med hästen, 

 

Så nu sitter ja här ensam, ihuset, HATAR det, 

men men ibland måste man ju de med, 

Önskar alla mina vänner en trevlig midsommarafton iaf,

Hoppas att ni får en fortsatt trevligkväll 

 
 

Kramar//HellaKakan


Av Heléne - 18 juni 2015 22:38

Som alla kanske läst så har ja varit på Nus rätt mycket 

när ja gjorde mitt återbesök på ortopeden visade sig attt mitt crp hade stigit till168 (inte så bra) med andra orf, Men ja fick nytt pencillin och VILA lycka till donnan 

Vila e inte min starka sida, inte ens när ja e dållig :(
PÅ fredagen så skulle vi bjuda Karin på middag och en kväll med surr och mys

de blev inte så de blevv en tur till Akuten (igen) då ja blivit dålig igen

Tack vännen för att du följde med mej

   

På Söndagen var de Morsdag och Tindra gjorde mej en fin god tårta

 

Veckan som ja var sjukskriven så han ja båderenovera köket och tapetsera om

Vila e som sagt inte min starka sida
Han TOM me att börja göra min klocka dock ej klar MEN de kommer

       

Hästarna triva bra nu när de kommit på grönbete

 

Wiggos Katt e välddigt spec.
Spec nör hon sover


 


Imorse insåg ja att ja bara hade 3 arb dagar kvartills min semester

sen i slutet av sommaren ska ja på arbetsinterjuvför ev nytt jobb, 

känns jätte kul och spännande. 

(håll tummarna nu vänner)


I  

Solen och sommaren har kommit och ja har äntligen börjar kunna sola ute, vilket känns jätte kul 

Eftersom sommaren för mej är väldiget viktig och väldigt speciell, 

Syns dock att ja tappat många kiilon under dessa månaderna 



 

Idag kostade ja på mej massa rosor närmare bestämt 30 st 

ja älskar rosor, alltid gjort och kommer nog alltid att göra det med, 

 

Ungarna skulle ha vattenkrig 

blev ite alls så de blev massa bad i en mycket liten balja, 

 

Dagarna rullar på fick brev idag om att ja har fått tid för min Operation, vilket känns bra att ja äntligen kommer få ta bort skiten, 


 

Barnen har fått sommarov

helt sjukt attwiggo börjar 1an och tindra 3an vad hände med tiden,?


 

Wiggo går varannanvecka hos Logopeden, vilket känns bra för både honom och mej

       

Ja ahr börjat en ny kurs i skolan, så nu e min sommar räddad

 

Egentid med Wiggo en dag dv.s en massa bus, 

 


provade skicka ett sms en kväll men de gick inte, 

och när de inte gick blev ja väldigt ledseneftersom ja väldigt gärna ville skicka de just då!


Med mej är de inte så bra som världen tror Men en sak är säker. 

dHade ja inte haf mina barn nu så vet ja inte vad ja hade gjort, 

de är för mej de vitigaste ja har i mitt liv

sen e ja väldigt glad över att ja har min familj coh vänner att prata me,


Imogon är de Midsommar.

Vad ska du göra?

Ja ska inte göra ngt, vilket känns helt OKEJ för mej, efetrsom suget att göra ngt inte finns.  

Nu  ska ja hoppa isäng imorgon åker barnen till deras pappa igen, och ja blir ensam i huset, :(


Ja hoppas de är bra med dej

(de blev en väldigt kort och snabb uppdatering på denna sida ikväll)

Men ja tänkte FÖRSÖKA sova en natt ja med, 


Kramar//HellaKAkan

Skapa flashcards