HellaKakan

Direktlänk till inlägg 1 november 2015

Så var denna helgen över

Av Heléne - 1 november 2015 20:17







   så har denna helgen gått...
Och j ag hoppas att ni har hhaft en trevlig helg, de har ju trotts allt varit All  Helgona,
Helgen har varit rätt lugn, ändå, 

Idag har ja inte haft på mej telefonen, ja har väl typ skitit i den 

Ja har väl kanske inte varit den mest sociala idag heller då de inte alls känns bra idag 
inget känns bra, massa saker snurrar i mitt huvud, 

och ja vet varken utan eller innan., *

Idag har min älskade kära moster kommit och hjälpt mej med att torka fönsterna, 
hon är bra snäll min moster hon, <3

Min ena bror var utklädd till kossa, 

 
min andra bror var utklädd till stånk-tommy

Ja som ni kanske örstår så tittade ja förbi mina bröders fest igår, 

var inte där så länge men en stund iaf, 
  

Nu ska ja göra mej en kopp vart te och invänta bron, 
med katten & ljusen som sällskap

Hoppas ni haft en trevlig dag.


kramar//Kakan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heléne - 5 augusti 2017 17:24

Så vare lördag igen och dom större barnen ha åkt till sin pappa och ja åh C titllbringar dagen med att göra precis ingenting, :D   imorgon ska sotterna på kurs med kaninen wille för att lära sig mer om kaninhoppning, så hon såsmåning om kommer ...

Av Heléne - 1 augusti 2017 08:34

Godmorgon vänner så va de Tisdag och sommaren håller på att lida mot sitt slut, Ja kan inte påstå att ja tycker denna sommar ha varit så jätte rolig precis, de ha varit kallt och trist väder mina soltimmar är inte alls lika många som de ha vari...

Av Heléne - 8 mars 2017 20:50

Hej Vänner (Och Mamma) Nu har ja inte skrivit här på över ett år och de ha hänt så otroligt mycket under 2016 Ja vet inte riktigt var man ska börja eller hur man ska börja,   Men iaf, ja kan skriva en kort summering av de gångna åter och sen ka...

Av Heléne - 4 januari 2016 22:40

  Älskade mamma, vart tog du vägen? Det är så tomt, så tomt. Inget kommer någonsin bli sig likt utan dig, Du var inte bara min mamma du var ju också min bästa vän. Jag saknar dig så mamma, så mycket att det värker i hela kroppen. Vi alla behöver dej...

Av Heléne - 30 november 2015 22:11

                Så vare Månndag, :D Helgen ha varit både mysigt och roligt, myscket surr och gott sällskap., Ungarna ha varit en vecka hos pappsen och lite till Så fredagen innan de åkte hade vi extra mys, :D Snön ha kommit och g...

Skapa flashcards