HellaKakan

Direktlänk till inlägg 6 maj 2015

...

Av Heléne - 6 maj 2015 20:31


Ternemin har fått en ny sambo vid namn Amazon
 Dom passar väldigt bra ihop =) 
Så de är rätt kul att de går så bra ihop.
Lilla Gumman blir tjockare och tjockare och de är inte ens en månad kvar innan fölet kommer =)


Wiggo har varit ute väldigt mycket som alltid när han är här, 

han är ju ett ute djur så man måste ju passa på när solen är framme =)

 

Barnen har fått varsin kickspark så nu sparkar ungarna vart de än ska...
(trodde ja iaf)

 

Tills Wiggo fick sin nya fyrhjuling...

(nu cyklar vi och Wiggo kör)


Barnveckan är snart slut och de känns inte alls så bra, 

Eftersom veckorna utan barnen är sjukt jobbiga :(
Men de är väl så de är när man har barnen varannanvecka., 

Men ja e glad att de kan vara hos sin pappa, 

Men saknaden efter dej är större

   

Idag har vi haft tema dag

kanske inte gick som ja haded hoppats på då ja gärna hade rensat luften väldigt mycket, Men näää

men men de var kul iaf,  

 

Idag blåste vi glas

och självklart fick ja en glasboll till i min samling =)


 


Ungarna sover sött nu, 

Eftersom de är i en period när de inte kan sova utan varann så ja de måste ju få göra de, 

de är ju trotts allt söta när de sover

 

Min Älskade vän...
ditt leende
ditt skratt
du är så fin
allt är perfekt med dig!
jag är glad att jag träffade just dig! och ingen annan


om du nån gång gråter ,ring mig!
jag kanske inte kan gråta med dig, men jag kan få dig på bättre humör


om du nån gång vill rymma , ring mig
jag kanske inte kan få dig och stanna kvar , men jag kan rymma med dig

som sagt ” hoppar du , hoppar jag”


är du glad ,är jag glad
du är min bästa vän, jag kan göra allt för dig!

 

Planerna för Bodbydraget är i fullgång!!!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heléne - 5 augusti 2017 17:24

Så vare lördag igen och dom större barnen ha åkt till sin pappa och ja åh C titllbringar dagen med att göra precis ingenting, :D   imorgon ska sotterna på kurs med kaninen wille för att lära sig mer om kaninhoppning, så hon såsmåning om kommer ...

Av Heléne - 1 augusti 2017 08:34

Godmorgon vänner så va de Tisdag och sommaren håller på att lida mot sitt slut, Ja kan inte påstå att ja tycker denna sommar ha varit så jätte rolig precis, de ha varit kallt och trist väder mina soltimmar är inte alls lika många som de ha vari...

Av Heléne - 8 mars 2017 20:50

Hej Vänner (Och Mamma) Nu har ja inte skrivit här på över ett år och de ha hänt så otroligt mycket under 2016 Ja vet inte riktigt var man ska börja eller hur man ska börja,   Men iaf, ja kan skriva en kort summering av de gångna åter och sen ka...

Av Heléne - 4 januari 2016 22:40

  Älskade mamma, vart tog du vägen? Det är så tomt, så tomt. Inget kommer någonsin bli sig likt utan dig, Du var inte bara min mamma du var ju också min bästa vän. Jag saknar dig så mamma, så mycket att det värker i hela kroppen. Vi alla behöver dej...

Av Heléne - 30 november 2015 22:11

                Så vare Månndag, :D Helgen ha varit både mysigt och roligt, myscket surr och gott sällskap., Ungarna ha varit en vecka hos pappsen och lite till Så fredagen innan de åkte hade vi extra mys, :D Snön ha kommit och g...

Ovido - Quiz & Flashcards