HellaKakan

Direktlänk till inlägg 22 mars 2015

Så var de Söndag

Av Heléne - 22 mars 2015 08:37

Godmorgon vänner 

så var de söndag morgon igen och jag och barnen har haft en mys morgon i sängen med bokläsning och surr om allt mellan himmel och jord 


I Fredags var ja och träffade två underbara föräldrar.

Ja e riktigt glad att ja har dem i allt detta och de hoppas ja de vet att ja är väldigt glad över att ja har den komtakten ja har med dem, 

(Nästan så att de är som mina egna föräldrar)   

Mycket surr om de ena och de andra, 


Igår var de en utedag med syskonen och barnen i pulkbacken

De var skönt väder och skönt att tänka på annat en stund, 

Och få prata av sig med mina syskon medans barnen åkte, 

Ja behövde de.

Tua och jag skulle tänka med att åka bobben ner för backen, (Och de gick väl inte som vi hade tänkt de) de gick väldigt fort och vi drog en vurpa ner för backen, kullerbyttor och rullningar nerför,

JA vad säger man, de blev inte alls nå bra  ont i nacken och typ hjärnskakning,


De var väl kanske inte så vi tänkte avsluta åket men de blev så iaf,

men de var en bra dag iaf trotts allt.   

Hur ska de nu gå på tisdag när ja ska till studion och göra inspelningen??? 

 

PÅkvällen blev de soffläge och film mys med barnen

De blev Monster High.
sen när barnen gått och lagt sig så såg ja på den nya Beck filmen

Den var OK inte som de gamla men helt Ok,

Ont i huvud och kropp och tankar som bara snurrade, och ett samtal med en vän,

(som utb sig till psykolog så de känndes himla skönt att få de svaren ja fick)


bara få ur mej allt, Alla tankar alla tårar, allt grubbel, Skratt. vi gick igenom ALLT.

(Ja e glad att ja har en sån vän som du synd bara att du bor så långt bort)

Men ja behövde de, få ur mej allt.    


Idag blir de en lugn dag, ja och barnen ska på jobbet.

Sen hinner de väl inte bli så mycket mer, en Lugn söndag typ.


Imorgon börjar skolan och ja e inte alls peppad men OM ja ska ta mej till Psyket så måste ja plugga nu) man ska ha en plan med sitt pluggande annars så blir de inget av de,


Imorgon fyller även min älskade lilleman Wiggo 7år.

Tänk vad tiden går fort,   



Tänker hela tiden på dej min   -vän.
Önskar ja fick hålla dej i min famn och bara vara där för dej, 

önskar inget annat än att ja fick träffa dej, 


För en sak är säker,

Oavsett vad så kommer du altid vara din vän och kommer ALLTID finnas där för dej

(och din familj)


Kramar//HellaKakan

 





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heléne - 5 augusti 2017 17:24

Så vare lördag igen och dom större barnen ha åkt till sin pappa och ja åh C titllbringar dagen med att göra precis ingenting, :D   imorgon ska sotterna på kurs med kaninen wille för att lära sig mer om kaninhoppning, så hon såsmåning om kommer ...

Av Heléne - 1 augusti 2017 08:34

Godmorgon vänner så va de Tisdag och sommaren håller på att lida mot sitt slut, Ja kan inte påstå att ja tycker denna sommar ha varit så jätte rolig precis, de ha varit kallt och trist väder mina soltimmar är inte alls lika många som de ha vari...

Av Heléne - 8 mars 2017 20:50

Hej Vänner (Och Mamma) Nu har ja inte skrivit här på över ett år och de ha hänt så otroligt mycket under 2016 Ja vet inte riktigt var man ska börja eller hur man ska börja,   Men iaf, ja kan skriva en kort summering av de gångna åter och sen ka...

Av Heléne - 4 januari 2016 22:40

  Älskade mamma, vart tog du vägen? Det är så tomt, så tomt. Inget kommer någonsin bli sig likt utan dig, Du var inte bara min mamma du var ju också min bästa vän. Jag saknar dig så mamma, så mycket att det värker i hela kroppen. Vi alla behöver dej...

Av Heléne - 30 november 2015 22:11

                Så vare Månndag, :D Helgen ha varit både mysigt och roligt, myscket surr och gott sällskap., Ungarna ha varit en vecka hos pappsen och lite till Så fredagen innan de åkte hade vi extra mys, :D Snön ha kommit och g...

Ovido - Quiz & Flashcards