HellaKakan

Direktlänk till inlägg 9 mars 2015

Älskade älskade vän...

Av Heléne - 9 mars 2015 20:38

Varför blev de så här?
Hur kunde de gå så fel?

De var inte alls så här vi hade tänkt... 

Du ska ju vara här... Här med mej,  Inte där.

Jag saknar dej så fruktansvärt mycket att ja håller på att gå sönder, 

Ja kan inte sova om nätterna och när ja väl gör de så gråter ja mej till sömns, ja kan inte äta, ingenting, 

Allt känns så himla tomt just nu utan dej. Ja mår så fruktansvärt dåligt över att de blev så här.
På jobbet försöker ja hålla skenet uppe men tankarna går hela tiden till dej, de är svårt att hålla tårarna borta allagånger, Tänker på dej hela tiden, 

Ångesten inom mej e enorm, 

Varför sa vi inte bara "vi ses imorgon"  då hade inget av detta hänt, 

Önskar så mycket att ja kunde backa tillbaka tiden och ha allt ogjort, 

Jag vill inget annat än ha dej är i min famn, 

där du brukar vara, inte där du e nu...     

Oavsett vad så älskar ja dej så sjukt mycket, Du betyder väldigt väldigt mycket för mej, 

de har du ALLTID gjort och de kommer du ALLTID att göra,  Du har en speciell plats i mitt hjärta som alltid kommer att vara din,  De finns ingen som är som dej, 


Ja vill inget annat än va med dej just nu, att ha dej i min famn, Finns där för dej, när du behöver, 
De hoppas ja att du vet oxå. 

Ja kommer alltid älska dej och finns där för dej (oavsett om du vill lr inte),   

   


 
 
Ingen bild

oxå ledsen...

10 mars 2015 12:10

Jag blir varm i hjärtat när jag läser vad du skrivit, tack. Just nu är det en tung och ledsam period men jag vill hoppas och tro att det blir bättre med tiden. (Vi har inte träffats men jag är syster till den jag tror att du skriver om)

Heléne

11 mars 2015 10:16

Hejsan!
Ja e så otroligt ledsen över att de blev så här...
Ja önskar inget annat än att ha allt ogjort, Och ja hoppas att de kommer "bli bra" (eller ja så bra som de kan bli) även om de är en låååång och brant backe dit, Så hoppas ja verkligen de.

Ta hand om er. Ni finns i mina tankar hela tiden,

Många Styrkekramar

 
Ingen bild

rOLF

14 mars 2015 23:37

När vi längtar efter liv utan svårigheter, påminn oss att ekar växer sig starka på landets vindar och diamanter är gjorda under press

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heléne - 5 augusti 2017 17:24

Så vare lördag igen och dom större barnen ha åkt till sin pappa och ja åh C titllbringar dagen med att göra precis ingenting, :D   imorgon ska sotterna på kurs med kaninen wille för att lära sig mer om kaninhoppning, så hon såsmåning om kommer ...

Av Heléne - 1 augusti 2017 08:34

Godmorgon vänner så va de Tisdag och sommaren håller på att lida mot sitt slut, Ja kan inte påstå att ja tycker denna sommar ha varit så jätte rolig precis, de ha varit kallt och trist väder mina soltimmar är inte alls lika många som de ha vari...

Av Heléne - 8 mars 2017 20:50

Hej Vänner (Och Mamma) Nu har ja inte skrivit här på över ett år och de ha hänt så otroligt mycket under 2016 Ja vet inte riktigt var man ska börja eller hur man ska börja,   Men iaf, ja kan skriva en kort summering av de gångna åter och sen ka...

Av Heléne - 4 januari 2016 22:40

  Älskade mamma, vart tog du vägen? Det är så tomt, så tomt. Inget kommer någonsin bli sig likt utan dig, Du var inte bara min mamma du var ju också min bästa vän. Jag saknar dig så mamma, så mycket att det värker i hela kroppen. Vi alla behöver dej...

Av Heléne - 30 november 2015 22:11

                Så vare Månndag, :D Helgen ha varit både mysigt och roligt, myscket surr och gott sällskap., Ungarna ha varit en vecka hos pappsen och lite till Så fredagen innan de åkte hade vi extra mys, :D Snön ha kommit och g...

Ovido - Quiz & Flashcards