HellaKakan

Direktlänk till inlägg 15 februari 2015

Yeay!

Av Heléne - 15 februari 2015 16:22

Idag ahr de varit en bra dag

jag har helt ärligt kännt mej glad 


Började dagen med ett träningspass och lite solning

 

sen hem till mamma och pappa för lite kaffe innan de skulle åka till min farbror, 

De har varit underbart väder idag och ja och Zeke tog oss en promenad på skoterspåret, 

En lååång promenad, 

svängade om stallet och mockade när vi ändå var ute och promenerade, 

Sen satte ja med påaltan mot solväggen och bara njöt, 


Ja måste faktist säga att även om de var minus grader och ja egentligen hatar vintern så var idag en rikigt skön dag,  Och ja känner mej faktist gladare idag.


Även om ja har varit nere ett par dagar så är de kanske så att ja måste inse att de faktiskt är såhär ,

Och ist för att bara vara ledsen kanske ja måste tänka efter, 


Jag har fått en vän, en vän som bryr sig väldigt mycket om mej, och som ja hoppas aj kommer att få ha kvar, och kunna ringa och träffa framöver 

För de sista ja gör äratt hata honom, 

Han e ju min hjärtevän trotta ALLT!


Nu ska ja svida om och åka till gymmet mer Stefan och se om han kan ge mej några nya tips så ja kanske får den sommarkroppen som ja vill :D



Ses och hörs framöver, <3

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heléne - 5 augusti 2017 17:24

Så vare lördag igen och dom större barnen ha åkt till sin pappa och ja åh C titllbringar dagen med att göra precis ingenting, :D   imorgon ska sotterna på kurs med kaninen wille för att lära sig mer om kaninhoppning, så hon såsmåning om kommer ...

Av Heléne - 1 augusti 2017 08:34

Godmorgon vänner så va de Tisdag och sommaren håller på att lida mot sitt slut, Ja kan inte påstå att ja tycker denna sommar ha varit så jätte rolig precis, de ha varit kallt och trist väder mina soltimmar är inte alls lika många som de ha vari...

Av Heléne - 8 mars 2017 20:50

Hej Vänner (Och Mamma) Nu har ja inte skrivit här på över ett år och de ha hänt så otroligt mycket under 2016 Ja vet inte riktigt var man ska börja eller hur man ska börja,   Men iaf, ja kan skriva en kort summering av de gångna åter och sen ka...

Av Heléne - 4 januari 2016 22:40

  Älskade mamma, vart tog du vägen? Det är så tomt, så tomt. Inget kommer någonsin bli sig likt utan dig, Du var inte bara min mamma du var ju också min bästa vän. Jag saknar dig så mamma, så mycket att det värker i hela kroppen. Vi alla behöver dej...

Av Heléne - 30 november 2015 22:11

                Så vare Månndag, :D Helgen ha varit både mysigt och roligt, myscket surr och gott sällskap., Ungarna ha varit en vecka hos pappsen och lite till Så fredagen innan de åkte hade vi extra mys, :D Snön ha kommit och g...

Ovido - Quiz & Flashcards