HellaKakan

Alla inlägg den 9 februari 2015

Av Heléne - 9 februari 2015 20:57

Måndagen är bortgjord Och ja sitter nu i min soffa där ja har suttit sen ja barnen gick isäng.

Barnen sover sedan några timmar tillbaka och huset är tyst och stilla.

de enda som hörs är tyst musik från barnens rum, Katten som ligger och kurrar vid kaninen, vinden som susar utanför huset  Och skoteråkaren som leker på åkern, 


Igår var en mysig dag med barnen, 

solen sken redan när vi steg upp och eftersom ja visste att ja inte skulle få tillbringa em/kvällen med dem så gjorde vi bort stallet fort och sen var vi bara ute och busade i snön, 

Vi skottade bort den värsta snön från altan och plockade fram solstolarna, 

Hoppas på bra väder imorgon så ja kan ta bort resten av snön.

Sen var de bara att lämna barnen hos Mamma åh pappa sen åka till jobbet och hoppats att de skulle gå fort så ja fick åka hem. 


Idag fyller min älskade syster dotter Tua år, 

Ja lovade henne att vi ska ha en mysig dag och fara och göra fina naglar, 

Så nu ska vi bara hitta en bra dag som passa oss båda två,


kom hem och la två jätte trötta och ledsna barn, 

tindra han to.m att göra sin träning så nu är de bara jag kvar att göra min innan ja ska gå isäng, 


Hoppas bara ja kan sova inatt, Har varit några sömnlösa nätter nu. :( 

Men tröttar ja ut kroppen kanske ja kan sova och tänka på ngt annat en stund, 

  

Vissa saker är väldigt svårt att sluta tänka på...

När ja eg inte har ngn bra förklaring varför de blev som de blev, 

Men Vad kan man göra när man inte har ngn förklaring heller?? Ingenting tyvärr, 


Det sägs att hoppet är de sista som överger... Men i mitt fall så får ja nog sluta hoppas och börja inse att de faktiskt inte finns ngt hopp i mitt fall... 

(Även om ja inte vill sluta hoppas)


 


Ovido - Quiz & Flashcards