HellaKakan

Alla inlägg den 16 februari 2015

Av Heléne - 16 februari 2015 11:37

Godmorgon gomiddag gokväll.
Vilken härlig morgon de ha varit.
Vaknade och kände mej glad och pigg.
Började morgonen med ett träningspass (som alla andra mornar)
Sen tog ja Zeke på en promenad
Blåste som satan men när solen tittade fram så värmde den.
Zeke fick ja ja vet inte vad en knäpp och lekte nog tafatt eller ngt han sprang som en pil förbi en och i full karet

Lunch dejtade med pappa idag och sen bar de iväg till stallet.

Fixa och trixa och myste ned dem två.
Lilla Miranda växer runt magen och om några månader (typ maj/juni) springer de en liiiite liiiiten sak här.

Ternemin e alltid lika mysig att hålla på med idag har vi tränat med prassel påsar och andra "skrämmande saker" han gör framsteg ?
De e ju bra ?? och när man sätter sig i hagen så kommer han och lägger sin mule på mina ben. Tillit. Idag la ja mej i hagen för att se vad han skulle göra .(farligt kanske men nu äre så att ja litar på min häst) och de han gjorde var att han la mulen på min panna och sen tog han min mössa och gick i väg. Han ville nog att ja skulle stiga upp igen ??
Men en sak är säker ja (lr vi) måste ju iaf ha världens snyggaste häst ? (synd bara att han inte va hingst) ?

Börjat att plantera om mina orkider men måste nog inskaffa fler glasvaser ??

Nu blire en dusch sen raka spåret till jobbet.
Hoppas du har en bra dag trotts attde blåser.

Hörs och syns HellaKakan

Ovido - Quiz & Flashcards