HellaKakan

Alla inlägg den 7 september 2012

Av Heléne - 7 september 2012 21:42

Så var de äntligen Freeedag!

Hoppas att ni har haft en bra dag på jobbet/skolan.


Ikväll har ja varit hos Malin där ja blev bjuden på middag

Malin bjöd på rullader, (de är från henne ja har "lärt" mej göra dem)
och ja vill lova att dom är underbart goda!

Även Johan var där och de bjöds på mycket surr och mycket skratt..


Idag fick ja ett väldigt roligt sms..

En kompis till mej hade skickat det, och han var väldligt seriös i det han skrev...

De löd ngt i stil med..

"Heléne... Ja trodde verkligen att ja kände dej, men de visade sig att ja hade fel

Trodde verkligen inte att du skulle skaffa tjej.."


Hum... Läste de många gånger innan de gick upp ett ljus för mej,,,

De måste vara Malin han menade...

Svarade kort och gott... "Haha!!! Hm. trodde du kände mej bättre än så, Malin är bara min vän! inte intr av tjejer på de sättet!"


Tog ett tag men ja förstod varifrån  han hade fått det... Men de var från FB

Malin kallar ja för "min fru" Varför!? Ja svårt att förklara men vi umgås en heldel med varandra vardag som helg,

sen har vi väldigt roligt ihop då vi är väldigt lika; har ju känt henne ett tag.


TYckte bara de var väldigt  roligt Så ja fick ett roligt uppvaknande idag!


Så ni andra som kanske funderar! Tjejer håller ja som vänner INGET annat!


Ihelgen blir de en väääldigt lugn helg!?

inte spec  mycket planer

Lr jo de blir fix på gården, Klippa gräset (HOPPAS de är sista gången nu) Sätta extra ljusenpå bilen

Försökte ikväll MEN visade sig att ja hade helt fel verktyg hemma!

så de får bli imorgon ja gör det,


Imorgon blire inte ngn utgång trots att många vänner ska ut,

(Jag hoppas ni får kul!)
Sj ska ja  tillbringa min kväll hemma med "mysbricka", film, Ljus och min boomfilt!

(så  har ngn tråkigt så finns de både boomfilt, plats i soffan OCH säkert en bit över från brickan oxå)


en mysbricka är samma som en pubtallrik ;)

Hoppas ni har en bra Fredagkväll!



Kramar//HellaKakan

Av Heléne - 7 september 2012 04:35

Så var de äntligen heeeelg!!!!

en vecka gjord med jobb, kalas, städ, bak och andra aktiviteter, =)


Förvisso har ja BARA jobbat två nätter denna vecka MEN de gör mej inget!
De kändes hur bra som hellst att åka från jobbet på måndag morgon och veta att NU är ja ledig

och veta att nu får ja krypa ner i sängen när 99% av mina vänner

krypit/dragit och släpat sig upp ur en varm och skön säng för att på så sätt påbörja dess vecka.. =)

Igår fyllde min lilla bros son 2 år, Lille Nisse blev en stor pojke ;)

Han var så glad över alla paketen han fick MEN bästa tror ja var en liten leksaks fyrhjuling. Undra OM han kommer bli som sin far (min bor) traktor fanatiker :)

Igår fyllde även väldens bästa moster år, (lite humor är att de fyller år på samma dag måste ja säga)


Vad mer ha hänt, Ja har ÄNTLIGEN fått min soffa SOM ja har väntat på i typ 7 veckor,
Men nu är den här, MEN tror inte att ja har fått njuta av den ÄN! Tyvärr För den kom ju SJÄLVKLART på Onsdagen och ja skulle ju så klart jobba Onsdag natt så ja kunde inte njuta av en kväll där och inte på igår heller, för då skulle ja ju oxå jobba

(men ja vill absolut inte klaga på att ja ska jobba JAG HAR IAF ETT JOBB de finns de som inte har de oxå.)


MEN ikväll ska ja INTE ut och dricka ja ska bara njuta av att de är helg och de är gör man bäst genom att ha lite gotta, lite gott att dricka SAMT en dunder skön soffa!

(Precic som  MIIIIN är) och självklart lite ljus och en boomfilt!

(kanske skulle ha haft lite sällskap oxå)


Jag hoppas att ni mina vänner kommer att få en bra dag och kväll!


Så återkommer ja inomkort!

Kramar//HellaKakan


Ovido - Quiz & Flashcards