HellaKakan

Direktlänk till inlägg 7 september 2012

Lite Ljus, en soffa och ja vad mer...

Av Heléne - 7 september 2012 04:35

Så var de äntligen heeeelg!!!!

en vecka gjord med jobb, kalas, städ, bak och andra aktiviteter, =)


Förvisso har ja BARA jobbat två nätter denna vecka MEN de gör mej inget!
De kändes hur bra som hellst att åka från jobbet på måndag morgon och veta att NU är ja ledig

och veta att nu får ja krypa ner i sängen när 99% av mina vänner

krypit/dragit och släpat sig upp ur en varm och skön säng för att på så sätt påbörja dess vecka.. =)

Igår fyllde min lilla bros son 2 år, Lille Nisse blev en stor pojke ;)

Han var så glad över alla paketen han fick MEN bästa tror ja var en liten leksaks fyrhjuling. Undra OM han kommer bli som sin far (min bor) traktor fanatiker :)

Igår fyllde även väldens bästa moster år, (lite humor är att de fyller år på samma dag måste ja säga)


Vad mer ha hänt, Ja har ÄNTLIGEN fått min soffa SOM ja har väntat på i typ 7 veckor,
Men nu är den här, MEN tror inte att ja har fått njuta av den ÄN! Tyvärr För den kom ju SJÄLVKLART på Onsdagen och ja skulle ju så klart jobba Onsdag natt så ja kunde inte njuta av en kväll där och inte på igår heller, för då skulle ja ju oxå jobba

(men ja vill absolut inte klaga på att ja ska jobba JAG HAR IAF ETT JOBB de finns de som inte har de oxå.)


MEN ikväll ska ja INTE ut och dricka ja ska bara njuta av att de är helg och de är gör man bäst genom att ha lite gotta, lite gott att dricka SAMT en dunder skön soffa!

(Precic som  MIIIIN är) och självklart lite ljus och en boomfilt!

(kanske skulle ha haft lite sällskap oxå)


Jag hoppas att ni mina vänner kommer att få en bra dag och kväll!


Så återkommer ja inomkort!

Kramar//HellaKakan


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heléne - 5 augusti 2017 17:24

Så vare lördag igen och dom större barnen ha åkt till sin pappa och ja åh C titllbringar dagen med att göra precis ingenting, :D   imorgon ska sotterna på kurs med kaninen wille för att lära sig mer om kaninhoppning, så hon såsmåning om kommer ...

Av Heléne - 1 augusti 2017 08:34

Godmorgon vänner så va de Tisdag och sommaren håller på att lida mot sitt slut, Ja kan inte påstå att ja tycker denna sommar ha varit så jätte rolig precis, de ha varit kallt och trist väder mina soltimmar är inte alls lika många som de ha vari...

Av Heléne - 8 mars 2017 20:50

Hej Vänner (Och Mamma) Nu har ja inte skrivit här på över ett år och de ha hänt så otroligt mycket under 2016 Ja vet inte riktigt var man ska börja eller hur man ska börja,   Men iaf, ja kan skriva en kort summering av de gångna åter och sen ka...

Av Heléne - 4 januari 2016 22:40

  Älskade mamma, vart tog du vägen? Det är så tomt, så tomt. Inget kommer någonsin bli sig likt utan dig, Du var inte bara min mamma du var ju också min bästa vän. Jag saknar dig så mamma, så mycket att det värker i hela kroppen. Vi alla behöver dej...

Av Heléne - 30 november 2015 22:11

                Så vare Månndag, :D Helgen ha varit både mysigt och roligt, myscket surr och gott sällskap., Ungarna ha varit en vecka hos pappsen och lite till Så fredagen innan de åkte hade vi extra mys, :D Snön ha kommit och g...

Ovido - Quiz & Flashcards