HellaKakan

Direktlänk till inlägg 25 november 2011

Är de inte JOBB så är de PLUGG!

Av Heléne - 25 november 2011 00:22

nu var de länge sen man satt å skrev en rad eller två här..

Så nu kanske man ska visa att man lever å inte har gått i ide!

de har som hänt en heeeeldel sedan sist...

Mycket med plugg är de iaf.

har haft barnen denna vecka osv. Men en kort sammanfattning kommer här!

(VÄLDIGT KORT!!!!)


Tisdag 15 /11

Sov en hel del den dagen eftersom ja hade jobbat natten måndag/tisdag

sen blev de bara plugg för mej en heeel dag.

*urk* Men de gick iaf frammåt


Onsdag: 16/11

Hoppsan ja vad gjorde man denna dag då. Jo PLUGG

Ja är de inte jobb så är de banne mej Plugg.

Plugg! där kan man säga att de blev verkligen heeela dagen med plugg...

och KANSKE heeela natten oxå. :) MEN de är klart de var värt ja fick ju iaf arbetet som skulle in klart.

Så de kändes faktist rikigt bra de :)


Torsdag 17/11

Redan TORSDAG!!!!?

denna dagen fick ju en konstig start. Ja blev väckt av min bror micke som ringde och frågade om ja kunde ha Nils.

Ja visst ja hade ju lovat de eftersom de väntade smått.

Nils kom väl 05,45 lr ngt sånt 06,00 kom mina små älskade barn.

(tänkte de fick vara emd mej å nils under dagen eftersom ingen visste när de skulle komma tillbaka

(en förlossning kan ju som sagt ta sin lilla tid...)
MEEEENNNN redan 07,30 ringde Micke och sa att lilla LO hade kommit och att alla mådde bra

ja den dagen blev rätt bra ändå

När alla barnen åkt hem satte ja mej ner å plugga


Fredag 18/11

BARNEN kommer!

en tur till staden sen för att fixa helgens middag.

MUMS! samt tittade på lilla LO som var JÄTTE liiiiten! men väldigt söt



Lördag 19/11

MIDDAG med bror, mor/far å barn (sambo)

en tre rätters middag stod på spel!

Förrätt: Tomatsoppa
Varmrätt: Smördegsinbakad filé fylld med fetaost, potatisgrattäng, sallad, 2såser och sallad
Efterrätt: Glass och hemma gjord kolasås.


Söndag 20/11!

PYSSELDAG

Idag gjorde ja och barnen egna spargrisar.


MÅNDAG 21/11

Idag målade vi grisar

Men vad!!!!!!!
Att vakna 3;45 är inte normalt...
Och dessutom att INTE kunna somna om!!!


Tisdag:

Mera pyssel!?

JAJAJMEN!!!!
idag fyllde sara år! GRATTIS!


ONsdag!

En dag med barnen

barnen busade på som vanligt medf de ena pysslet efter de andra medans ja SJ tog ett av mina årliga knä skurningarna!
Efter de hade ja och barnen lek, i följd av innebandy (inomhus!)

Vattenkrig i badkaret tills lampan ramlade ner, då la vi oss framför TV och myste en stund


Torsdag!

Idag ha barnen varit på förskolan å lekt av sig,
(och INTE ville de hem iaf...) MEN de kaske e ett bra tecken på att de trivs där


NU imorgon åker barnen igen till sin pappa och de betyder en vecka fullt av PLUGG för mej!!!!



Första gången jag såg dig så började genast
mitt hjärta slå snabbare Ditt leende fick mitt
hjärta att smälta i solen som en ibit i solen
Du var en frisk vind som blåste in i mitt liv
och jag var lövet som var på väg att falla
men du fångade mig

Du är min dröm som alltid finns där inom mig
Den dröm jag drömmer natt och dag
Att det någon gång blir du och jag

Jag önskar att min dröm slår in, drömmen
att du ser på mig en dag som jag ser på dig.
Varje gång jag ser på dig fylls jag med kärlek
inom mig Kinderna rodnar, hjärtat slår volter
och läpparna ler När livet känns svårt tänker
jag tillbaks på hur det var när jag såg dig sist



KRAM/// HellaKakan

 
 
Ingen bild

M

25 november 2011 09:41

Vad pluggar du för nåt?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heléne - 5 augusti 2017 17:24

Så vare lördag igen och dom större barnen ha åkt till sin pappa och ja åh C titllbringar dagen med att göra precis ingenting, :D   imorgon ska sotterna på kurs med kaninen wille för att lära sig mer om kaninhoppning, så hon såsmåning om kommer ...

Av Heléne - 1 augusti 2017 08:34

Godmorgon vänner så va de Tisdag och sommaren håller på att lida mot sitt slut, Ja kan inte påstå att ja tycker denna sommar ha varit så jätte rolig precis, de ha varit kallt och trist väder mina soltimmar är inte alls lika många som de ha vari...

Av Heléne - 8 mars 2017 20:50

Hej Vänner (Och Mamma) Nu har ja inte skrivit här på över ett år och de ha hänt så otroligt mycket under 2016 Ja vet inte riktigt var man ska börja eller hur man ska börja,   Men iaf, ja kan skriva en kort summering av de gångna åter och sen ka...

Av Heléne - 4 januari 2016 22:40

  Älskade mamma, vart tog du vägen? Det är så tomt, så tomt. Inget kommer någonsin bli sig likt utan dig, Du var inte bara min mamma du var ju också min bästa vän. Jag saknar dig så mamma, så mycket att det värker i hela kroppen. Vi alla behöver dej...

Av Heléne - 30 november 2015 22:11

                Så vare Månndag, :D Helgen ha varit både mysigt och roligt, myscket surr och gott sällskap., Ungarna ha varit en vecka hos pappsen och lite till Så fredagen innan de åkte hade vi extra mys, :D Snön ha kommit och g...

Ovido - Quiz & Flashcards