HellaKakan

Alla inlägg den 3 november 2011

Av Heléne - 3 november 2011 02:48




Dyngförkyld kan man lätt säga att ja håller på bli...

Äre kroppen som säger ifrån eller är de helt enkelt så at de kanske är dax "även för mej" att bli förkyld...?

De hör ju hösten till de hära med att bli förkyld.. Så ja hoppas att de är de,

(ja ja håller tummarna för att de är de)


Satt och såg på KallaFakta ikväll. - De handlade om Förskolor och dess säkerhet.

Blev väldigt "rörd" när de berättade om en liten pojke vid namn Martin, gick bort pga av förskolans utemiljö...

Det får mej genast att tänka på hur de ser ut på mina Barns förskola. Tänk OM de skulle varit där!?

Ush! Mina tankar går till alla föräldrar som blir drabbade... (se länken)

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/tv/article13877130.ab


Såg idag ett smycke ja verkligen vill ha MEEEEN va f*n 2,995:- Kändes liiiite väl mycket med de är så sjukt snyggt.

Tror ja ska be tomten OM de i julklapp... OM nu Tomten tycker ja ha varit snäll dvs.. MEN ja bara älskar de där smycket sen första dagen ja sååg de. men ja  som sagt ja tror ja ska skynda mej att göra en litsta till Tomten så kasnke ja hinner få den i julklapp, Annars kanske ja hinner få den när ja fyller år. (typ 30 lr ngt)


R0001


Du och jag
vi vandrar mot solnedgången
hand i hand
Vi är lyckliga
vi har varandra
Det är bara minnen
Nu står jag i regnet, ensam
Tårar och regn blandas på mina kinder
Vår tid tillsammans blev alltför kort
Någon annan är lycklig nu
tillsammans med dig
Bara jag är ensam
Ensam, ordet ekar i evighet
Ensam med mina minnen


Kramar//HellaKakan



Ovido - Quiz & Flashcards