HellaKakan

Alla inlägg den 14 november 2011

Av Heléne - 14 november 2011 05:58

Undra hur trött i luvan en person kan vara igentligen!???

(eftersom min helg har en förskjutning så är ja ju en dag "efter" dvs" idag ära söndag i mitt huvud,)

KANSKE syntes i går då de var Söndag MEEEEN ja skrev Lördag!

Så idag äre ju Måndag... (eller Söndag) beror på vem man frågar.

min helg har bestått av...:


FREDAG!

Kvällen var tänk till massvis med plugg. Ja ni kan ju tänka er hur de gick...

de slutade med Pipes!

varför'!? Ja för ja satt hemma i min soffa med tv som enda sällskap, och fick förfrågan av Bettan om ja ville följa med henne ut på en pub för å bara surra,

 JA sagt och gjort var ja ju inte spec svårflöörtad så ja drog på mej lite smink drog på mej andra kläder

(mjukisar kändes inte riktigt rätt)

och sen bra de iväg mot stade och de slutade med Pipes och MYCKET ( ja menar) MYCKET skratt,,,

 Länge sen ja skrattade så mycket ja behövde nog de tror ja,.

TACK ALLA INBLANDRADE FÖR EN TOPPEN KVÄLL!!!!!!





LÖRDAG:


Ja vad gjorde ja då. Vaknade typ 10 kanske hon var väl uppe och på benen var de bara att sätta igång med den x-antal långa kryddningen av kycklingen... MEN ack vad den är god.

Sen blev de en promenad. vilket ja tycker är himla skönt
(tänka er de är NOVEMBER med INGEN snö)

ja tycker personligen att de är rätt skönt att de INTE är de MED samtidigt tror ja mina barn skulle vilja ha LIIITE så de kan vara ute och åka i backen, MEN den som väntar på ngt gott....

(ENLIGT MEJ... VÄNTAR ALLTID FÖRLÄNGE)

sen Var de för mej att göra mej klar för att tillbringa en natt på jobbet,
med mina BÄSTA jobbarkompisar (Åsa, Katrin & Ulrika)

Undra hur jobbet hade sett ut utan dom!? hm... Vet inte OM ja vill ta reda på de!???

Näää inte idag iaf. :D




SÖNDAG:


FARSDAG!!!!

det säger väl allt,. Den dagen man ska umgås med sin pappa och visa hur mycket uppskattning och tacksamhet man igentligen inte brukar visa DEN dagen var de igår...

MEN ja sov den dagen... Eller iaf en stund.

Åkte till pappa och fick "frukost" och tårta

TACKAR och BOCKAR för de!!!

sen bar de iväg till jobbet igen =)



NU är de måndag och Denna natten är SNART gjort,.
MEN innan ja ska hem ska ja på utvecklingssamtal med chefen..

(undra om amn ngn gång i livet kommer sluta utvecklas eller??
NÄäää de tror ja inte och den dagen JA gör de kommer ja se till att byta jobb för då har ja nog gjort mitt på hemmet, men änsålänge har ja mycket kvar å lära mej =)

NU blire att vänta in Chefen sen möte, Efter de ringa VCT för att boka tid för prover,. Sen ska ja till min EFTER LÄNGRADE kudde (som fortfarande ligger och skriker efter mej

PUSSHEJ//// HellaKakan


Till min Pappa!!

Du är min trygghet när mörkret faller, du är min mur från onda ting.
Som en viskning finns du alltid med mig, när jag inte är dig omkring.
Ord kan inte beskriva hur lycklig jag är att du har varit med och skapat min uppväxt pappa! Jag ser hur du har handlat med kärlek och vänt din kappa.
Ja, hur du har vänt din kappa mot stormen och gett allt. För att långsiktigt bygga upp stabilitet så att mitt liv blir som socker och inte salt.
Alla har en pappa som har varit ens befäl, och jag har en pappa med en underbar själ!



Ovido - Quiz & Flashcards