HellaKakan

Direktlänk till inlägg 14 juni 2014

sommarlov

Av Heléne - 14 juni 2014 23:03

Halva juli månaden har gått och halva året lika så. mycket har hänt och semestern börjar komma närmare och ja kommer att njuta varje ledigadag. Både med å utan ungar ;)

Tindra donnan har gått ut föstaklass. Och är överlycklig över att ha fått sommarlov.
Mammas lilla flicka börjar bli stor påriktigt nu... ?

Wiggo lr lilleman har blivit sommar fin i håret och njuter av att vara ledig.
Till hösten börjar han förskoleklass.
Ja har verkligen inga snå barn längre.
Bara att inse att jag oxå blir äldre :/?

Sommarfint på gården. Med massa massa blommor och grejer.
Älskar verkligen att ha de fint på gården :)

Barnen njuter minst lika mycket som jag av att sommaren har kommit.
Fastav helt olika saker ;)

Härlig sommar kväll :)

Mammas kicka börjar bli stor :)

Sa lr trodde att 2014 kunde bli mitt år...
Men de började ju inte så jätte jävla bra. Men vad äre man säger...
De kan bara bli bättre ;)

Hittade en av mina bilder när ja nläddrade i vk igår...
like humor men kul.
Samt att dom tagit sig friheten att lägga upp den på deras hemsida oxå.
Visst de är kul men tycker att de kunde frågat om de var OK först

Hatar tidiga mornar spec. På lördagar.
Då vill jag bara krypa ner i en famn och mysa.

Livet leker . Och ja njuter.
Precis som de ska va... lr?
Visst de gör ja men saknar ändå en puzzelbit för att allt ska falla på plats.

Men vet du vad. En dag så står kanske den biten där :P

Imorgon väntar kvällspass 3/4.

Puss å kram// HellaKakan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heléne - 5 augusti 2017 17:24

Så vare lördag igen och dom större barnen ha åkt till sin pappa och ja åh C titllbringar dagen med att göra precis ingenting, :D   imorgon ska sotterna på kurs med kaninen wille för att lära sig mer om kaninhoppning, så hon såsmåning om kommer ...

Av Heléne - 1 augusti 2017 08:34

Godmorgon vänner så va de Tisdag och sommaren håller på att lida mot sitt slut, Ja kan inte påstå att ja tycker denna sommar ha varit så jätte rolig precis, de ha varit kallt och trist väder mina soltimmar är inte alls lika många som de ha vari...

Av Heléne - 8 mars 2017 20:50

Hej Vänner (Och Mamma) Nu har ja inte skrivit här på över ett år och de ha hänt så otroligt mycket under 2016 Ja vet inte riktigt var man ska börja eller hur man ska börja,   Men iaf, ja kan skriva en kort summering av de gångna åter och sen ka...

Av Heléne - 4 januari 2016 22:40

  Älskade mamma, vart tog du vägen? Det är så tomt, så tomt. Inget kommer någonsin bli sig likt utan dig, Du var inte bara min mamma du var ju också min bästa vän. Jag saknar dig så mamma, så mycket att det värker i hela kroppen. Vi alla behöver dej...

Av Heléne - 30 november 2015 22:11

                Så vare Månndag, :D Helgen ha varit både mysigt och roligt, myscket surr och gott sällskap., Ungarna ha varit en vecka hos pappsen och lite till Så fredagen innan de åkte hade vi extra mys, :D Snön ha kommit och g...

Ovido - Quiz & Flashcards