HellaKakan

Alla inlägg den 10 juni 2014

Av Heléne - 10 juni 2014 23:59

Yeay! Inatt får ja inte sällskap av john blund.
Utan av underbara Zeke. Han förstår inte riktigt att vi ska sova!

Mys

De säga att ögonen är själens spegel
Vad spegar då mina.
Kärlek-värme-lycka & närhet kanske :(

Idag har jag en underbar känsla i kroppen.
En känsla av att ngt kommer bli förbannat bra.
Bara jag får tummen ur och tar ett steg närmare

Men känslan kan va fel men de känns inte så.
Kramar//HellaKakan

Av Heléne - 10 juni 2014 02:39

Ibland saknar ja ngn att mysa ner mej hos.
Precis som nu... när man inte kan sova. :/ Att ha ngn att bara "borra in huvudet i bröstet" hos och bli om hållen. Att bara få känna närheten hos ngn man tycker om. Att bara ha ngn annan än sina barn att tycka om sådär riktigt mycket... ngn som får en å skratta och bara få en att "må sådär jävla bra".

Meeeen. Så är de ju inte nu...

Hatar verkligen att vara själv i huset. Då om ngngång saknar jag verkligen mina små troll och ngn att "dela allt" med.

Ibland när man har dem hemma så kan man ligga och lyssna på deras andetag om kvällen/natten när de sover tryggt i deras sängar. Men inte ens de kan ja nu.. De enda som hörs är ventilationen i huset...

Imorgon lr ja... idag är de kort dag på jobbet och studenten.
Självklart måste ja fara och gratta "sonen" som tar den.
Är man en "andra mamma" så är man ;)

Och näää de e inte min son å inte ngt exs heller. Utan de är min brors bonusbarn...

På Onsdsg får ja extra mys med mina två små troll. Då tindra slutar skolan.
Vad gör man inte för de som ligger en absolut närmast hjärtat?
-ALLT & mycket mycket mer...
(Lr ja... ja kan bara tala för mej själv.)

Svammel svammel och lite mera svammel

Nu ska ja invänta Johnblund så ja får sova en stund ja med

Kramar//HellaKakan

Ovido - Quiz & Flashcards