HellaKakan

Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Heléne - 7 januari 2013 23:54

Tjiiiing!
Så var Måndagen avklarad.
Julen bort stökad..
Dock några dagar senare än vad ja brukar.
Nya gardiner och damtorkning e fixat. Golven tagna och ja kan njuta denna vecka.

Ikväll var de dags igen att köra pass 2 av armhävningarna,
Kampen till 100 ät ett pass närmre.
(slog Tommy med 2st) och ja ja ät nöjd över det.
Gjorde TO.M fler än sist.
Även magen & benen fick sig ett "svidande" pass.
Tror innan denna vecka är slut är ja nog säng liggandes ;)

Fick ett tips om att linda handlederna vilket verkar funka bra (än)

Nu är magen mätt efter en proteondrink och en fruktsallad
Nyttighets bruden har vaknat inom mej.

Nu ska ja hoppa vidare till sängen
Imorgon blire snickarbrallorna på & dags för mej att göra ett säng bygge.hum Tja vi ser ju hur de går ;)

Natti natti

Kramar//HellaKakan

Av Heléne - 7 januari 2013 02:15

Hej 2013!


Jag har lite funderingar nu så här i början av året som jag tänkte vädra med dig.
 
Först tänkte ju fråga lite hur du tänker det här med årets sommar.
Jag menar "kom-igeeeen-nu-va" på den kan ju jag känna.
2012 var ju ingen höjdare direkt när det kommer till sol å bad så visst har du tänkt att slänga in massor av det i år? Right? Bra.
 
Då var det bestämt.
 
Nästa fundering är det här med att vinna på Triss.
Allt det där  med "bla-bla-bla-plötsligt-händer-det" hände ta mig tusan inte 2012 heller.
Så.
Vi spikar att det händer i år. Visst?!?! 
 
Toppen!
 
Å så till sist.
 
Visst är 2013 mitt år?
Det känns liksom ända ut i lilltån att det är det.
Har den där pirrande känslan i magen som säger att det liksom är något på gång.
Den där känslan som säger att det är mitt år i år.
Å försöker du hävda motsatsen så ska jag banne mig kämpa in i det sist för att bevisa att så ändå är fallet.
 
Så hej på dig 2013.
 
Du är mitt år!"
 
KRAM
 

Ovido - Quiz & Flashcards