HellaKakan

Direktlänk till inlägg 7 januari 2013

2013

Av Heléne - 7 januari 2013 02:15

Hej 2013!


Jag har lite funderingar nu så här i början av året som jag tänkte vädra med dig.
 
Först tänkte ju fråga lite hur du tänker det här med årets sommar.
Jag menar "kom-igeeeen-nu-va" på den kan ju jag känna.
2012 var ju ingen höjdare direkt när det kommer till sol å bad så visst har du tänkt att slänga in massor av det i år? Right? Bra.
 
Då var det bestämt.
 
Nästa fundering är det här med att vinna på Triss.
Allt det där  med "bla-bla-bla-plötsligt-händer-det" hände ta mig tusan inte 2012 heller.
Så.
Vi spikar att det händer i år. Visst?!?! 
 
Toppen!
 
Å så till sist.
 
Visst är 2013 mitt år?
Det känns liksom ända ut i lilltån att det är det.
Har den där pirrande känslan i magen som säger att det liksom är något på gång.
Den där känslan som säger att det är mitt år i år.
Å försöker du hävda motsatsen så ska jag banne mig kämpa in i det sist för att bevisa att så ändå är fallet.
 
Så hej på dig 2013.
 
Du är mitt år!"
 
KRAM
 

 
 

Heléne

7 januari 2013 19:38

Tack så mycket// H

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heléne - 5 augusti 2017 17:24

Så vare lördag igen och dom större barnen ha åkt till sin pappa och ja åh C titllbringar dagen med att göra precis ingenting, :D   imorgon ska sotterna på kurs med kaninen wille för att lära sig mer om kaninhoppning, så hon såsmåning om kommer ...

Av Heléne - 1 augusti 2017 08:34

Godmorgon vänner så va de Tisdag och sommaren håller på att lida mot sitt slut, Ja kan inte påstå att ja tycker denna sommar ha varit så jätte rolig precis, de ha varit kallt och trist väder mina soltimmar är inte alls lika många som de ha vari...

Av Heléne - 8 mars 2017 20:50

Hej Vänner (Och Mamma) Nu har ja inte skrivit här på över ett år och de ha hänt så otroligt mycket under 2016 Ja vet inte riktigt var man ska börja eller hur man ska börja,   Men iaf, ja kan skriva en kort summering av de gångna åter och sen ka...

Av Heléne - 4 januari 2016 22:40

  Älskade mamma, vart tog du vägen? Det är så tomt, så tomt. Inget kommer någonsin bli sig likt utan dig, Du var inte bara min mamma du var ju också min bästa vän. Jag saknar dig så mamma, så mycket att det värker i hela kroppen. Vi alla behöver dej...

Av Heléne - 30 november 2015 22:11

                Så vare Månndag, :D Helgen ha varit både mysigt och roligt, myscket surr och gott sällskap., Ungarna ha varit en vecka hos pappsen och lite till Så fredagen innan de åkte hade vi extra mys, :D Snön ha kommit och g...

Ovido - Quiz & Flashcards