HellaKakan

Direktlänk till inlägg 28 januari 2013

Livet Leket & Jag Lika Så!

Av Heléne - 28 januari 2013 05:59

Gårdagen är historia .

Idag är en gåva .

Morgondagen är ett mysterium.

(Ett Citat ja läste för mina kära kollegor inatt)


God morgon världen! Och Hej Hej Ledighet!!!!

Så var denna jobbar helg över för denna gång,

nu är de bara några veckor kvar tills den kommer igen


Men nu ska ja njuta av min lediga vecka,

(som jag har väntat på denna vecka!)

Känns som att de var en evighet sen ja var ledig sist MEN nu är den här!


Helgen har varit bra trots lite sömn och mycket mys.

Mina kära Troll är här och vad gör man inte för dem!?

Ihelgen lovade ja dem faktist att vi skulle åka skridskor.

Så rätt och riktigt vi gjorde det,

Och jag har inte stått på ett tar sen ja typ gick skolan, Jaaa de gick väl sisådär,

Barnen var ju betydligt bättre på att åka än vad jag har.

(behöver ju inte nämna min vurpa ja gjorde)

   

Jag & Wiggo                    Tindra & Wiggo.


2013 fortsätter att leverera som jag önkar att den ska göra,

Sommarens STORA händelser är NU bokade
Blir en TOPPEN sommar (Eller vad säger du Katrin!? "Och Åsa")

Tror de kommer bli ngt vi kommer att prata om ett tag framöver nu ;)


Sen känns de bara som att livet har fått sig en liiiiten extra knuff nu, och de bara känns så bra!
2013 SKA banne mej bli mitt år de är bara så!

Nu hem och sova efter en minsagt Skrattande natt!




Kör försiktigt till Jobbet nu Vänner!

Natti Natti. Kramar//HellaKakan





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heléne - 5 augusti 2017 17:24

Så vare lördag igen och dom större barnen ha åkt till sin pappa och ja åh C titllbringar dagen med att göra precis ingenting, :D   imorgon ska sotterna på kurs med kaninen wille för att lära sig mer om kaninhoppning, så hon såsmåning om kommer ...

Av Heléne - 1 augusti 2017 08:34

Godmorgon vänner så va de Tisdag och sommaren håller på att lida mot sitt slut, Ja kan inte påstå att ja tycker denna sommar ha varit så jätte rolig precis, de ha varit kallt och trist väder mina soltimmar är inte alls lika många som de ha vari...

Av Heléne - 8 mars 2017 20:50

Hej Vänner (Och Mamma) Nu har ja inte skrivit här på över ett år och de ha hänt så otroligt mycket under 2016 Ja vet inte riktigt var man ska börja eller hur man ska börja,   Men iaf, ja kan skriva en kort summering av de gångna åter och sen ka...

Av Heléne - 4 januari 2016 22:40

  Älskade mamma, vart tog du vägen? Det är så tomt, så tomt. Inget kommer någonsin bli sig likt utan dig, Du var inte bara min mamma du var ju också min bästa vän. Jag saknar dig så mamma, så mycket att det värker i hela kroppen. Vi alla behöver dej...

Av Heléne - 30 november 2015 22:11

                Så vare Månndag, :D Helgen ha varit både mysigt och roligt, myscket surr och gott sällskap., Ungarna ha varit en vecka hos pappsen och lite till Så fredagen innan de åkte hade vi extra mys, :D Snön ha kommit och g...

Ovido - Quiz & Flashcards