HellaKakan

Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av Heléne - 10 oktober 2012 20:43

Hej hopp..
Så var oktober månad här.
Och de måste ju vara den tråkigst starten med regn regn regn och åter regn.!
Börjar bli tokless detta jävla regnande och tråkiga väder.

Inte alls så att man blir ner depp än vanligt hum... JOOOOOO!!

Men ja kan ju se de så ja får iaf vara inomhus. De får ju faktist inte alla!

Ja har min små hjärtan denna i veckan
Lr några dagar iaf. De åker på Fredag :(

Denna vecka har ja.... Ja vad har ja gjort ja har nog gjort samma vanliga saker dag ut och dag in. Nus besök. Städa lekt myst osv.

Nu sitter ja och ser på Bonda Söker Fru.
Töntigt??? Ja kanske. Men ja ser de iaf.
Hur folk finner lr söker sin kärlek.
Egentligen inte konstigt att man börja känna sig ensam...
Ensam mamma söket - bonde söker fry
Kärlek hit och kärlek dit


Men jag har ju 2kärlekar (mina barn!)
Men ngn annan fattas dock i mitt hus.

Mys på nu mina vänner
Kramar//HellaKakan

Ovido - Quiz & Flashcards