HellaKakan

Alla inlägg den 30 januari 2014

Av Heléne - 30 januari 2014 21:02

Så var Januarimånad slut. :)
Fort går de när de väl börjar rulla på.

Januarimånad har bjudit på mycket roliga saker.
(Själklart bjöd den på tråkiga saker oxå, men dem är inte värd att nämna.)


Har hunnit med att fira både min bror & min syster som fyllt år.
Hunnit bli ett år äldre själv, 

Träffat mina underbara vänner,

Varit med mina barn

Ska fara till Paris med Godingen Katrin (ngnfler som ska me!?)

Min lilla kicka har fått glasögon, & Lilleman har tappat sin första tand.

Börjat läsa om 50 nyanser av honom -Var är den där förbannade karln när dom väl behövs!? :P
(2015 kommer den på bio. & självklart är de en film jag och säkert 2miljoner andra fruntimmer kommer att se)

Fifty Shades of Grey NEW TRAILER 2014 starring Matt Bomer - YouTube


Imorgon är sista dagen på som ja kommer vara aktiv på Facebook på långtid

Eftersom den 1feb har jag och en kompis gjort ett vad om vem som klarar sig utan ett FB-Liv.

Så imorgonkväll så inaktiveras det.

Och de tror ja faktist inte ska bli några problem för mej... (snarare för henne)*
Klarade man ett liv utan FB tidigare så lär man nog göra de nu med, =)


Ibland kan ja faktist sakna den gamla goda tiden då man faktist ringde/smsade varann.


Vissa saker får en att inse att FB faktist gör mer skada en nytta.
Även om man inte vill inse de just då så kommer man till en punkt när man inser att de faktist är så.


Varför ska man vara så nyfikna över vad folk gör!?

(Och ja säger INTE att ja inte är de för de är ALLA) mer eller mindre

Och vill man veta ngt så kan man faktist ringa och fråga,


Så de känns faktist som ett rätt bra vad hon kom på.


Nu väntas sängen då de väntas ett träningspass för benen på hästryggen

(Då de väntas ett "montelopp" Med bästa Boken)

Sen pinnar ja iväg på Träna för ett gympass! =)

Lika bra att börja om med träningen på allvar nu då ja helt ärligt har legat på latsidan ett tag 

Ska ja orkar vara med på Toughest så gäller de inte att ha soffhäng varjedag:)

www.Toughest.se (för mer info.)
(Ja får se träningen som så att de är "nytta med nöje" Stärker kroppen, de är kul & man får sjukt snygg rumpa/ben&Mage) 


 



Nattinatti Vänner vi hörs & syns!

Kramar//HellaKakan

Ovido - Quiz & Flashcards