HellaKakan

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2014

mys med "Mannen"

Av Heléne - 16 augusti 2014 23:45

Men så där ja då har första arbetsveckan gått.
Och de har varit en rätt så rolig vecka.
Känns helt OK att var tillbaka med mina kolleger.
Tyvärr blev de nu så att ja slutar hos dem den 25 och hoppar in i en ny grupp...

Får vi se hur de blir sen framöver.
En nu vet ja ju vad ja gör fram till 1/1 2016.
Ifredags var de en ledig dag. (Lr ja ledigt från jobbet men hemma var de 6 ungar hela dagen.)
En dag med solning, dans, femkamp åh mycket annat. Skoj. Besök av Åsa & Ronja samt min älskade Moster kom med glass. (Hemleverans e aldrig dumt)
Kan var rätt kul att ha barn från typ 2 - typ 11 hemma. Men de blev väldigt tyst när de åkte här ifrån. Och spec när mina egna åkte till dess pappa så blev de extremt tyst. Och framför allt tomt i huset. :-/

Fördelen är att ja iaf har "mannen" (lr lill-grisen) hemma som man kan mysa med på kvällen. :-)

Idag har ja fått äran att mysa med detta lilla troll :-)
Jag och åsa var prommat runt i Sävar och tittat på husen surrat om de ena och de andra .
Rätt skönt att surra av sig med Åsa ibland.
Ibland behöver man de :-)
(Även om vi oftast kommer fram tillsamma sak varje gång så känns de ruskigt skönt att surra av sig)

Nu ska ja invänta att man får agera " fyllechaffis" ;)

Fått reda på att denna herre e tillsalu (igen)
Och ja e grymt jävla sugen på att köpa tillbaka honom.
För även om han var VÄLDIGT spec. Så tyckte ja om honom.
(Fast de e väl inge ovanligt att jag tycker om dem som e lite knäpp/knasiga och speciella) :-)

För ja e nog rätt speciell ja oxå. !!

Hoppas ni har en trevlig helg.

Kramar//HellaKakan ?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heléne - 5 augusti 2017 17:24

Så vare lördag igen och dom större barnen ha åkt till sin pappa och ja åh C titllbringar dagen med att göra precis ingenting, :D   imorgon ska sotterna på kurs med kaninen wille för att lära sig mer om kaninhoppning, så hon såsmåning om kommer ...

Av Heléne - 1 augusti 2017 08:34

Godmorgon vänner så va de Tisdag och sommaren håller på att lida mot sitt slut, Ja kan inte påstå att ja tycker denna sommar ha varit så jätte rolig precis, de ha varit kallt och trist väder mina soltimmar är inte alls lika många som de ha vari...

Av Heléne - 8 mars 2017 20:50

Hej Vänner (Och Mamma) Nu har ja inte skrivit här på över ett år och de ha hänt så otroligt mycket under 2016 Ja vet inte riktigt var man ska börja eller hur man ska börja,   Men iaf, ja kan skriva en kort summering av de gångna åter och sen ka...

Av Heléne - 4 januari 2016 22:40

  Älskade mamma, vart tog du vägen? Det är så tomt, så tomt. Inget kommer någonsin bli sig likt utan dig, Du var inte bara min mamma du var ju också min bästa vän. Jag saknar dig så mamma, så mycket att det värker i hela kroppen. Vi alla behöver dej...

Av Heléne - 30 november 2015 22:11

                Så vare Månndag, :D Helgen ha varit både mysigt och roligt, myscket surr och gott sällskap., Ungarna ha varit en vecka hos pappsen och lite till Så fredagen innan de åkte hade vi extra mys, :D Snön ha kommit och g...

Ovido - Quiz & Flashcards