HellaKakan

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2012

Tog de slut bara så där!?

Av Heléne - 22 augusti 2012 05:42

så var semestern från bloggandet över,
För Jaaa. man kan faktist göra annat på sommaren än att sitta och blogga!
(eller iaf har ja gjort de)


Sommaren har börjat lida mot sitt slut och Hösten börjar vara på väg.

Och med det så börjar oxå semestern för de flesta (typ alla) vara slut.

Solen och värmen börjar försvinna och Höstens kyliga dagar och mörka kvällar/nätter smyger sig sakta på en,.

Och de är Ljus, Soffmys och filmkvällarna kan börja..

(skulle dock bara haft sällskapet för dessa kvällar oxå) MEN den som väntar på ngt "gott"....

Jag hoppas att alla är nöjda över dess semester och att ni har njutit av den till fullo!


*Poff* sa de så var sommaren slut!


Jag kan absolut inte klaga på min sommar och min semester,

Många roliga saker har ja hunnit med och soltimmarna i sommar blev faktist väldigt många,

Så ja kan inte klaga. :)


Vad har ja gjort för att få denna sommar att gå...!?

Tja... Vad har ja egentligen gjort!? INTE den enda saken som ja skulle ha gjort MEN de gör mej egentligen inget heller ja har ju haft roligare saker för mej

En tripp till Lycksele. - Stand party i Lövånger - En tripp på hotell -  Skellefteå på travet - Stuga- Havet -Stranden-  Mys - Skratt - vin -Grillat-  Cykel- Bad- Träning  - SOL & en djärdra massa kvällar med goda vänner så ja kan absolut itne klaga på denna sommar.


lillkickan har förjat Förskoleklass och tycker de är väldigt kul och sonen på Förskolan och tror han tyckler de är minst lika roligt.


Nu har ja jobbat en natt och fick gott sällskap av Åsa. Och nu är de dags för mej att säga

GODMORGON mina vänner hoppas ni får en bra dag!
(och GODNATT till lilla mej) ;)




Njut medans ni kan!


kramar//HellaKakan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heléne - 5 augusti 2017 17:24

Så vare lördag igen och dom större barnen ha åkt till sin pappa och ja åh C titllbringar dagen med att göra precis ingenting, :D   imorgon ska sotterna på kurs med kaninen wille för att lära sig mer om kaninhoppning, så hon såsmåning om kommer ...

Av Heléne - 1 augusti 2017 08:34

Godmorgon vänner så va de Tisdag och sommaren håller på att lida mot sitt slut, Ja kan inte påstå att ja tycker denna sommar ha varit så jätte rolig precis, de ha varit kallt och trist väder mina soltimmar är inte alls lika många som de ha vari...

Av Heléne - 8 mars 2017 20:50

Hej Vänner (Och Mamma) Nu har ja inte skrivit här på över ett år och de ha hänt så otroligt mycket under 2016 Ja vet inte riktigt var man ska börja eller hur man ska börja,   Men iaf, ja kan skriva en kort summering av de gångna åter och sen ka...

Av Heléne - 4 januari 2016 22:40

  Älskade mamma, vart tog du vägen? Det är så tomt, så tomt. Inget kommer någonsin bli sig likt utan dig, Du var inte bara min mamma du var ju också min bästa vän. Jag saknar dig så mamma, så mycket att det värker i hela kroppen. Vi alla behöver dej...

Av Heléne - 30 november 2015 22:11

                Så vare Månndag, :D Helgen ha varit både mysigt och roligt, myscket surr och gott sällskap., Ungarna ha varit en vecka hos pappsen och lite till Så fredagen innan de åkte hade vi extra mys, :D Snön ha kommit och g...

Ovido - Quiz & Flashcards