HellaKakan

Direktlänk till inlägg 19 juli 2012

PLAN B!

Av Heléne - 19 juli 2012 05:37

Torsdag morgon.

och ja är LEDIG idag! fårgan är bara vad man ska göra idag?


så har snart denna veckan gått och min 1:a vecka på jobbet är snart avklarad

Jaaaaa. ja har haft min semester redan...

Lite tråkigt men sant, MEEEEN vet ni vad..

ja jobbar bara 5 nätter denna vecka sen går ja på ledig het igen...

Nästa vecka är de ledighet UTAN MINA BARN!!!!
de händer inte ofta men de händer...

Och nu var de datgs. frågan är bara vad man ska hitta på!?

Förslag!???  Motages iaf.


Imorgon ska ja och brudarna Emma,. Katrin och Åsa ut och paddla kanot tror de kan bli kul

eller iaf blir de äntligen av, (ngt vi pratade om att gör redan i fjol MEN de blev aldrig) av som alla andra planer vio hade då..

Men iår verkar de iaf gå lite bättre.

Cykeltur till stan har ja iaf avklarat (Blev dock mycket längre än ja väntade mej men de är gjort)
Cyklat till/från jobbat CHEK

och imorgon kommer Kanoten. Så de kan inte annat än bli kul!


Har spenderat en kväll i Bäcksjön, Nära och bra för att man ska få njuta av lite vatten iaf!



helgen som var var helt otroligt roligt och gott sällskap alla dagar så den kan ja inte heller klaga på

(Även fast mina troll nu har åkt och kommer igen i början på Aug!) 


Min son har nu fått göra sin Öron operation och TROT eller ej!!!

redan första natten märkte ja att han hörde mycket bättre

för han väckte mej nämligen och säger.-

-MAMMA! FÅR FÅGLARNA PIPA PÅ NÄTTERNA!=???

haha! ja de får dem. nu förstår man verkligen hur illa han hörde

morgonen efter så satt han mest på bron och lyssnade på fåglarna.


vad mer har hänt! Har satt igång med projekt Vardagsrum och nu är min svarta vägg INTE svart längre.... Bilder kommer så smoning om

Nya möbler är "bersällda" eller iaf vissa av dem och MIN vägg som ja tänkte bygga BLIR inte så som ja vill ha den så ja fick gå på min PLAN B

Men tror iaf att de kommer bli bra i slutet... och ja kan ge liiiite "smakprov" de kommer vara lite Svart - lite lila- lite vitt & lite grönt! Men ack så sjjukt snyggt de kommer bli

Tur man har en kompis som har ett brinnande intr av inredning och mode

(ja de är en kille MEN SORRY brudan har är "lagt till andra hållet")
Men en bra vän så han ska hjälpa mej en heeeel del OM nu inte ngng annan kommer med bra sympunkter...




Ska försöka bli bättre på att skriva av mej (har varit lite dåligt med de nu ett tag)

MEN de är ju sommar så då får ni ta de...


Hoppas ni får en bra dag


Kramar/HellaKakan


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heléne - 5 augusti 2017 17:24

Så vare lördag igen och dom större barnen ha åkt till sin pappa och ja åh C titllbringar dagen med att göra precis ingenting, :D   imorgon ska sotterna på kurs med kaninen wille för att lära sig mer om kaninhoppning, så hon såsmåning om kommer ...

Av Heléne - 1 augusti 2017 08:34

Godmorgon vänner så va de Tisdag och sommaren håller på att lida mot sitt slut, Ja kan inte påstå att ja tycker denna sommar ha varit så jätte rolig precis, de ha varit kallt och trist väder mina soltimmar är inte alls lika många som de ha vari...

Av Heléne - 8 mars 2017 20:50

Hej Vänner (Och Mamma) Nu har ja inte skrivit här på över ett år och de ha hänt så otroligt mycket under 2016 Ja vet inte riktigt var man ska börja eller hur man ska börja,   Men iaf, ja kan skriva en kort summering av de gångna åter och sen ka...

Av Heléne - 4 januari 2016 22:40

  Älskade mamma, vart tog du vägen? Det är så tomt, så tomt. Inget kommer någonsin bli sig likt utan dig, Du var inte bara min mamma du var ju också min bästa vän. Jag saknar dig så mamma, så mycket att det värker i hela kroppen. Vi alla behöver dej...

Av Heléne - 30 november 2015 22:11

                Så vare Månndag, :D Helgen ha varit både mysigt och roligt, myscket surr och gott sällskap., Ungarna ha varit en vecka hos pappsen och lite till Så fredagen innan de åkte hade vi extra mys, :D Snön ha kommit och g...

Ovido - Quiz & Flashcards